Retur și schimb
Dacă v-ați răzgândit și/sau produsul nu vi se potrivește ca mărime/formă/croială/culoare, puteți returna produsul în magazinul nostru în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
1. Vă rugăm să nu folosiți achiziția. Nu o murdăriți, nu o deteriorați, nu deschideți ambalajul cu consumabile (filtre, cartușe, absorbant de umiditate, lichid de înlocuire, pachete etc.).
2. Nu aruncați ambalajul și nu tăiați etichetele de fabrică.
3. Produsul nu trebuie să prezinte urme de utilizare și trebuie să-și păstreze aspectul original.
Pentru a efectua un retur, trebuie să completați o declarație de returnare (vom trimite aceasta pe e-mailul dumneavoastră). Apoi va fi necesar să coordonați expedierea (livrarea) la adresa noastră cu managerul. Costurile de livrare a returului sunt suportate de client. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru organizarea livrării, suntem întotdeauna gata să ajutăm. Returul va fi procesat imediat după ce primim produsul (cu condiția respectării punctelor de mai sus). Termenul de returnare a fondurilor este de 1-5 zile. Costul livrării produsului nu este returnat.
Informații despre returnarea și schimbul tăvilor de toaletă automate:
Pe site-ul nostru sunt indicate toate dimensiunile tăvilor automate „Pura Max” și „Pura X”. Dacă doriți să aflați parametri suplimentari ai produsului, scrieți-ne și vă vom trimite toate informațiile de care aveți nevoie.
Returnarea unei tăvi automate de toaletă de calitate adecvată este posibilă doar dacă este completă, cu materiale consumabile intacte și ne-deschise, precum și păstrând aspectul produsului fără deteriorări sau alte defecte.
Dacă ați deschis sigiliile și/sau materialele consumabile, ați folosit produsul, ați deteriorat aspectul sau completarea acestuia, returnarea unui produs de calitate adecvată nu este posibilă.
Produsul de calitate necorespunzătoare este supus returnării în conformitate cu legislația Republicii Moldova.